Jag ser det snöar :)





Seriöst, ikväll någon gång kring sex sju tiden så såg jag den första snön komma, det var magiskt som i en film..

Jag lyfte blicken från datorn(lotrbrme) och såg stora snöflingor sakta sväva mot marken... sen föll dom fortare och sen så var det snö på vägarna och på min cykel(rödafaran) :@

Iaf nu är det julstämning :D eller iaf halloween stämning, för dom senaste halloweenerna som jag kan minnas så har det varit snö och den senaste så var jag i östersund och det var snöstorm :D och snart är det fredag och jag förvandlas till en ond alv...


Kommentarer
Postat av: Miaaa

ÅH snöööö <3 Sånt har vi inte här..

Och ja jag vet, jag borde skämmas som har köpt ett par foppa jävla skit sat tofflar :S

2008-10-30 @ 13:47:12
URL: http://luntan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0