Jag har klippt mig själv

Igår så klippte jag mig själv, det var intressant och eftersom jag klippte luggen så kunde jag inte andas för när jag gjorde det så VIPS så var allt hår i näsan. Mysigt
  Emil tyckte att jag blev fin, jag får se vad resten av omgivningen tycker :P



Seriöst, vilken jobbig natt jag har haft, först så hade jag glömt att göra en viktig läxa ifrån när jag gick på låsstadiet, och Alice hade samma läxa nu. Och den här läxan var svin svår.
  Samtidigt så var jag med i ett dataspel och jag var någon liten slemboll som skulle döda något monster och jag var tvungen att äta en insekt som var stor som min hand.
   Sen så var det vinter och jag skulle skejta på en pulka till stället där jag skulle planera mitt bröllop och välja brudtärna.


Då har jag en fråga, det är ju en brudtärna som ska ha en större roll, kan inte alla vara det?


Nu ska jag äta lunch. hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0