Det är bara regn hos mig

ååååh jag måste ha retad gudarna måste gjort något fel för ...

Nä inget orup det var inte så jag menade. Tänk det mer som en fråga, är det bara regn hos mig?
Ikväll blir det bio, låt den rätte komma in. Men innan det så kommer emils far hit med lite saker och sen så får vi åka med honom och handla :)
Här är det inte bara regn ´det blåser oxå, så jag förstår inte varför jag nygg fixade håret, det kommer jag ångra om ett tag, för när man är fattig så vill man inte slösa sina hårprodukter...

OM jag gick i skolan så skulle detta vara sista dagen innan lovet.
Tråkigt att aldrig ha lov. Men det skulle nog vara tråkigare för mig att ha lov ifrån att ha lov.

aja, vi hörs sen

Kommentarer
Postat av: Sara

Den vill jag se. Varen bra? jag har läst boken puss

2008-10-24 @ 15:02:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0