Den gröna ögonskuggan is back.

Under min period som rödhårig så var nästan allt jag ägde grönt. Nu idag så stod jag framför spegeln och funderade på vad som skulle kunna passa mig idag, och vad passar inte bättre i regnet än färg?
Så jag gjorde mitt liv lite mer färgstarkt denna dag med grön ögonskgga och en gröngul. Helt plötsligt blev allting mycket roligare :)

Om två timmar ska jag och Emil bege oss till biostaden och hämta våra biljetter. Jag hoppas att filmen är bra.
Sen så hoppas jag på en krogrunda.

Jag har aldrig längtat mer efter en girlsnight out än nu, jag vet inte varför.Jag och Linda 05
Kan vara för att jag endast umgås med en warhammernörd som inte är en kvinna.
Men snart kommer Linda ner så då blir det lite tjejigare iaf.

JAG VILL TILLBAKA TILL RHODOS!!! FY FAN VAD KUL VI HADE!! blire nått nästa år?
Om jag får bestämma så ja.

Imorrn så ska Emil laga middagen för första gången. Jag är lite nervös. Allting känns mycket bättre när jag lagar för då blir det på mitt sätt och mitt sätt är bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0