Christian Dior

När man är tillsammans med emil får man inte ha något så kallat "klet" på läpparna för då måste man hålla sig minst en halvmeter bort från honom, men nyss!! gott folk så lurade jag honom till en kyss med "klet" på läpparna, och unge herr Liljekvist, slickar sig om läpparna och säger att det är gott och undrar om jag inte tycker det och om han kan få eget.

Så damer, ni som lider av killar med "klet"-fobi, testa Diors läppstift nr 865.

Jag och Emil har inte så mycket att göra i Östersund ikväll så om ett tag ska jag göra om Emil till kvinna, och om han får välja med Dior på läpparna ;)











VART KAN MAN HITTA OVERKNEE STÖVLAR SOM
INTE ÄR FÖR PORR?

Kommentarer
Postat av: Miaaa

Haha, jag har det problemet också, jag får nog testa köpa det där ;)

2008-10-21 @ 12:57:03
URL: http://luntan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0