Baby love, whatever happened to the funky race?

Jag börjar detta inlägg med en bild







Sådär, vad händer nu??
Seriöst tjejer, detta var i början av vårt förhållande, dagen efter min födelsedag. Jag fick en t-shirt av er som beskriver mig så himla bra :) JAG GILLAR SEX MEN ÄLSKAR MAT!
Jag försöker nu ändra det där till tvärtom så att jag kanske får tillbaka kroppen jag hade då :P

Men vad händer nu? det är inte länge kvar till Agnes fyller 20år, 20 år tjejer vi är gamla nu... :S
Och vad ska vi göra då? Hon är ju säkert i norge då..
Jag önskar att vi skulle fira varandras födelsedagar till döden. Det jag hoppas på mest är Saras årliga födelsedagsfest(ja hon fyller år varje år :O) då måste jag ju dricka samma sak som vanligt, artic vodka strewberry, jag hoppas att den blir av som vanligt, och att vi ses innan dess. NI är det jag saknar med skolan.
Tack för allt. Och även ett tack till Mia som kom in lite senare i mitt liv.


NI HAR GJORT MITT LIV VÄRT NÅGONTING ÄVEN I DE SVÅRA STUNDERNA.

Kommentarer
Postat av: Mia

Åh strumpan, tack själv! I miss you <3

2008-10-23 @ 12:32:24
URL: http://luntan.blogg.se/
Postat av: Ag

Jag känner mig skitlöjlig nu när jag sitter här ensam i min lägenhet och smågråter till ditt fina inlägg. Tiden har gått för fort och nu träffas vi inte ens. Massor av pussar till dig Frida Lundmark!!

2008-10-23 @ 15:00:11
URL: http://readmemanual.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0