Vem är det som läser min blogg?

Jag besöker ca fyra bloggar regelbundet(besöker och besöker, mer stalkar varje timma), och skriver någon kommentar ibland, men jag kan ju säga att jag har ganska många fler besökare än dom jag besöker och det skrämmer mig. Så ni som besöker mig snälla kom ut ur garderoben, för så himla intressant är inte mitt liv på östersundska, jag har ju inte ens ett jobb!!

Jag är till och med avis på Ninas tidningsutdelnings jobb!
Då har det gått för långt.

Inatt skulle jag hoppa bungyjump(eller hur det stavas) men chickade ur så en annan tjej gjorde det och hon flög loss från den och landade på huvudet på asfalten. Men klarade sig med en stukad fot eftersom hon tidigare spillt saft där hon landade, och alla tittade bort när hon föll till marken men man såg "blodstänk".


Kommentarer
Postat av: lind0

låts-loss ?

2008-11-13 @ 14:46:13
Postat av: Frida

ursäkta :P

2008-11-13 @ 15:04:31
URL: http://smokeonthewater.blogg.se/
Postat av: Anonym

I do

2008-11-13 @ 23:46:28
URL: http://readmemanual.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0