Transvestit hela tiden.

Jag undrar litegrann... Om en transa ska söka jobb hur går det?
Måste denna skriva i sitt personliga brev att denna är en transa? :S
Då säger Emil att dom kanske inte är transa hela tiden.

men vadå, då om du är gay så är du itne det hela tiden heller eller?:S
Det är ju något som inte märks lika mycket så det måste man ju inte skriva i sitt personliga brev. Men om du ena dagen jobbar med en karl och sen nästa dag så kommer han som kvinna, då blir man ju lite förvirrad...

Idag har jag sökt jobb på Statiol.
Funderar på att gå till medborgarskolan och söka jobb som danslärare oxå. Vi får se.

Idag ska jag iaf gå runt storsjön. Nä inte runt hela men det kommer säkert kännas så.
vi hörs efter det, om jag inte blit uppäten av storsjöodjuret...             


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0