Time to start again!!!!

Nu ska jag bli snygg och smal!


  1.  Ut med p-staven, som jag tror förstör min viktminskning
  2. Jag och Emil ska gå 2 timmar per dag, vi hittade en väg idag som tar 1 timme, så vi ska gå morgon och eftermiddag
  3. Börja om att röka (igen, varit rökfri typ 1½vecka) så jag slutar gå och titta i kylskåpet och skafferiet som alltid slutar med kladdkaka eller något liknande.
  4. Bry mig mer om mina ögonbryn, dom har en tendens att bli buskar.
  5. Göra ögonfransförlängning


Sådär fin bild blev det när jag googlade på snygg och smal. jag hoppas att det inte är sådär jag kommer se ut när jag utfört mina uppgifter! :S


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHAHAH!!! jag ber för detsamma!

2008-11-13 @ 18:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0