Osexuell.

Om man är homosexuell så gillar man samma kön, hetrosexuell motsatta könet, osexuell gillar man inget då?
Om man sätter o framför ord så är det ju att saken inte är så. osexig otrevlig osv.
Men om man sätter o framför djur så blir det ett djur som är hemsk eller läskigt eller elakt. Egentligen så borde ett odjur vara allt som inte är ett djur. Det är egentligen ett jävligt störigt ord, för då kan man ju säga att saker är osäng eller ogrönsak osv. :S
Det är något att tänka på!


Idag så har jag och emil tittat på Madagaskar på tvn :) det var mysigt, måste se tvåan snart :P
OCH vi har kollar på Saw 5... Då åt jag men det slutade man snabbt med, första scenen är inte fräsch den heller.. :S

Jag som trodde att man fått alla lösningar i förra filmen men så är inte fallet. Han som kom på filmerna är så jäääävla smart.
  Om jag skulle spela en roll i saw filmerna så skulle jag spela jigsaw för han är den ända som inte behöver vara rädd och bli skadad.


Kommentarer
Postat av: jämtpöjken

du kan ju inte kalla dig en östersundsbo bara för att du bor här. FATTA!

2008-11-16 @ 14:34:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0