MENINGEN MED LIVET ÄR ATT DÖ!

Seriöst just nu suger allt. Jag ligger bara och väntar på att dö eftersom jag verkligen inte har ett ända skit för mig! Jag har inget jobb så jag kommer väl att dö riktigt snart, och jag har inga barn och jag är inte gift.

Inatt gifte jag och emil oss, allt var jätte stressigt men jätte fint och jag hade verkligen kämpat för att alla skulle vara glada. Då var det lite störigt när jag vaknade och insåg att jag inte alls var gift med min livskärlek! nä jag vänder mig om och ser han ligga och sova helt som vanligt och jag ser inga bröllopskläder någonstans i rummet så jag kan inte ha vaknat från bröllopsnatten heller! men då vaknar han och berättar om sin dröm :) han drömde att vi hade en liten babyflicka och hon var jätte söt osv.

DÅ ÄR DET INTE HELLER KUL ATT INSE ATT ENS LIV BARA FLYTER BORT SAKTA MEN SÄKERT!

Jag hatar allt. jag ska verkligen förklara för mina barn(OM JAG FÅR NÅGRA) att dom ska tänka efter varje dag vad det är dom vill göra med livet och sen berätta det för någon eller skriva ner det så att dom kan få reda på vad det är dom vill om det skulle bli surt någon dag.

Jag har missat så jävla mycket!


medans man går och väntar på att dö så måste man ju göra det man vill OCH BARA DET!






göreba barbie...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0