Jämtpöjken

Jag har en liten fråga till dig... har jag någonsin kallat mig det?
Sen så tycker jag att det var en jävligt onödig komentar av dig eftersom mitt inlägg Osexuell hade verkligen ingenting med mig och om att jag skulle vara en östersundsbo. Jag är från skellefteå så jag är väl en skelleftebo. MEN jag har flyttat hit nu och jag lär troligtvis bo här i fortsättningen av mitt liv. DET gör mig DÅ till en östersundsbo, jag har bott i skellefteå i nitton år. Om jag sedan bor i östersund i 30 år så måste jag ju bli en östesundsbo eftersom det är mer än halva mitt liv.

Och om du stör dig sååå jävla mycket på min blogg sluta läsa den då, ingen har tvingat dig.

Min blogg heter "mitt liv på östersundska" inte "mitt liv som östersundsbo" och jag menar med det namnet hur mitt liv ser ut i östersund ist för skellefteå... och jag avslutar med ett citat från dig "FATTA!!"

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken störd jävel han är

2008-11-16 @ 18:30:17
Postat av: Anonym

Plui pla flui

2008-11-16 @ 19:06:03
Postat av: Agnes

Jämtjäveln kan dö

2008-11-16 @ 22:24:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0