HJÄLP MIG!!!!!


Jag ligger sömnlös på nätterna eftersom jag inte kan bestämma vilka skor jag ska ha till denna klänning och nätstrumpbyxor på nyårs. Här kommer några alternativ så får ni hjälpa mig.


Mina älskade nitskor som jag hade på balen.


Glittriga nyårsskor från 2006


Rosa pumps som mamma hade när jag döptes


SPICE GIRLS!

Emils ap-tofflor. Bananen kan man ha i munnen eller utanför


En favorit. och även saras favorit :P dom hon hade på balen


Skorna jag hade dagen då jag förlovade mig :) som även fick vara med på pappas bröllop. Dom är inte silvriga lite mer typ nött guld.




Så hjälp mig nu vilka blir det?!

Kommentarer
Postat av: Emil

enligt mig så ska skor som man har på sig vara bekväma, gärna snygga också och efter sett dom här bilderna så finns det självklart bara ett par som ser snygga ut och är sköna nämligen bild nr 5.



Hoppas du gör ett förnuftigt val och lyssnar på mitt goda råd.



Lycka till! =D

2008-11-25 @ 15:15:14
Postat av: Hanna E

Hahah jaa Emils ide var inte så dum..

Men jag håller på skorna nr 1 ;) De är ju FEST förfan.. Höga och snygga ;D

2008-11-25 @ 15:45:26
Postat av: Anonym

Nitar är ju vääldigt inne;)

Satsa på nåttt som bryter med den svrata klänninngen. Eller nått som bryter mot det söta blomman=)

2008-11-25 @ 17:17:50
URL: http://readmemanual.blogg.se/
Postat av: Alice :D

Nr 4 ;D grymt snygga eller 5an ;D 5an kanske är sköna ! ;) /lillasyrran

2008-11-25 @ 18:32:10
Postat av: Mia

1an är ju mina favoriter såklart så det tycker jag absolut, det är verkligen du, de är höga, sexiga och passar grymt till klänningen!

2008-11-25 @ 19:44:00
URL: http://luntan.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag tycker 1 eller 6:) Dom som är skönast av dom!

2008-11-25 @ 22:01:54
URL: http://vivera.blogg.se/
Postat av: Linda och Adam

Adam röstar på 2 eller 4, jag röstar på 1an :P

2008-11-25 @ 22:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0