Förföljd

Idag när jag och emil gick våran runda som är på 7km så blev vi förföljda!! :O inte 7km men typ 3. Jag kan meddela er kära läsare att när man blir förföljd så går man fort som fan och då tränar man magen. jag har nämnligen träningsvärk i den nu efter denna gång! fan vad rädd jag  var jag visste inte om han skulle skjuta mig eller hugga en kniv i min rygg.

men vi lyckades lura honom! vi vek av till en busshållsplatsoch då fortsatte han vägen vi vek av ifrån. men! i busskuren så står det ett emo med ett järnrör! vad är detta för stad? eller vad är frösön för nått jävla ställe som har alla dess galningar?!

jag har skaffat mig ny frisyr på ögonbrynen idag :D det tycker jag var duktigt gjort av mig och jag har fått tid för att ta ut min p-stav oxå :) då kommer jag bli smal! äntligen! :D

 ögonbrynen :) och som vanligt ursäka camen :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0