Drömmarna

Seriöst.. jag har börjat drömma så jävulskt sjuka drömmar, den värsta var nog för typ en vecka sen..
Jag drömde att jag och mamma var på coop i skeå och låtsades att vi skulle vara snälla och packa folks påsar men ist så tog vi dom. Och det var jätte mycke onödiga saker men vi gjorde det iaf, sen då kom det några med kulsprutor och skjöt mamma(så jag vet hur det känns om hon skulle dö)
Och jag blev svin arg och ledsen, men efter ett tag började hon leva igen och vi skulle gå ut därifrån men då var det lejonungar som vaktade utgången och dom anföll mig och bet  mig som fan, och det var skit läskigt, så nu är jag livrädd för lejonungar.

Jag hade en skit jobbig dröm för någon natt sen oxå, jag drömde att det blev panik att jag skulle gifta mig med emil så jag gifte mig i samma klänning som mamma hade och barfota :S
 Barfota var jag eftersom jag hade glömt fixa skor.
Sen när jag var gift så fick jag veta att emil var otrogen och att han alltid varit det.
Då bröt han förlovningen (:S vi var ju gift) och då var man tvungen att stoppa ringarna i byxfickan, jag ville inte det så då kastade emil ringen på mig och då var det slut.
Jätte kul först ett misslyckat bröllop och sen så är kärleken i mitt liv otrogen, men tur var att sen så  vaknar jag upp och märker att jag har världens finaste kille bredvid  mig och inte något otroget äckel..


Btw så har jag hittat min dröm bröllopsklänning...
http://www.blocket.se/vi/18720508.htm?ca=3_s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0