BÄBIS!

Seriöst, jag har träffat min son i skärvången, han är liten gul orange och har spyfärgade ögon och han heter PG(piss-gris)
Det finns ingen finare, när jag får egna barn ska dom vara som honom, man sätter sig på en stol och han kommer springandes och hoppas upp i knät på en sen somnar han där :)
Och han är ju lik mig till utseendet så han måste vara min son. Bara en liten detalj som inte stämmer in... HAN ÄR EN KATT! :'(
Han kommer aldrig lära sig prata!

Jaja, jag ska sluta deppa över honom..
Skärvången vistelsen var super :) det finns verkligen inget finare ställe, jag har haft det super bra och vistelsen avslutades med en natt med en Nisk. (han är en katt som heter nisko)
Jätte mysigt jag visste inte att katter vill att man håller om dom om natten. När jag var förlångt ifrån kom han och ställde sig på min mage och sen när jag lagt ut armen så la han sig på den.
När jag får barn så kommer jag att älska att dom vill sova "mellan mamma och pappa" det var så himla mysigt att ha något litet och sött i sängen att gosa med. Synd bara att bäbisar inte har päls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0