tillbaka på noll.

eftersom jag igår tog ut min pstav så somnade jag när jag kom hem och sov till 19.00.. det förklarar INTE varför jag är vaken nu. Jag la mig direkt efter jag sett idol. men klockan 03.34 så ringer emils mobiljävel. Jag var så himla glad att han kommit hem men nu vet jag inte längre eftersom detta gör mig inte lycklig... och nu så börjar det komma hem folk som har varit ute och partat så det stinker rök och dörren till trapphuset knarrar hela tiden.

Jag mår inte så bra just nu som ni kan förstå!



Men en bra sak! Mia fyller 20 idag :D GRATTIS!!!






Nu antar jag att jag ska fortsätta läsa mina vänners bloggar och vänta på att det är dags för emil att vakna. Sen så ska vi och handla.
Sist så vill jag meddela att jag är skit avis på Nina som får vara "yoga instruktör" på gluggen. Jag skulle behöva det då jag har blivit fet och stel.



Kommentarer
Postat av: Mia

Taaaack så mycket snygging :D har missat detta inlägg så jag skriver nu i efterhand istället! Tacktacktack :*

2008-12-21 @ 06:24:33
URL: http://luntan.blogg.se/
Postat av: Arandur

God morgon :)

Passa på att besöka min fotoblogg också :P

2008-12-21 @ 06:28:28
URL: http://arandur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0