SERIÖST JAG TROR ATT DET ÄR NÅN SOM VILL DÖ!

Hur kan detta hända?! VARFÖR?! VARFÖR väljer kinesalice från idol Pinks låt? jag orkar inte mer, vem tillåter henne att förstöra idol finalen??

Om hon inte går under jorden efter den så vet jag inte vad jag gör.


Btw så är jag ensam hemma tills på fredag kväll vilket inte är trevligt då jag ska ta ut min p-stav på fredag morgon och jag vet inte om det är läskigt så jag vill inte vara själv. men någon i detta hem måste ju jobba in pengar, och det fick bli emil. Hans städjobb behövde folk så han är i skärvången nu och myser med katterna och kör skoter. Jag vet inte om det är att kinesalice ska sjunga pink eller att emil får vara i skärvången som är värst just nu...

Nu ska jag spela alla sims 1 spel. har nämnligen laddat ner dom ! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0