Gratis fransfärgning och ansiktsbehandling

Idag fick jag det av sofi :D gratis eftersom hon fortfarande går skola.
Kom just hem ifrån Emils mor, det är där sofi håller till just nu. Det var väldigt mysigt men jag förlorade i femhundra.. och jag menar verkligen förlora, medans dom andra hade 100poäng så låg jag på -65. MEN! När allting var klart så hade jag 25 poäng. grattis till mig. Sofi vann.

Jag har idag insett att jag aldrig mer kommer att stå på en sen. och detta är ingen trevlig upptäckt...

I'm so ugly, but that's okay, 'cause so are you I'm so ugly, but that's okay, 'cause so are you I'm so ugly, but that's okay, 'cause so are you I'm so ugly, but that's okay, 'cause so are you I'm so ugly, but that's okay, 'cause so are you I'm so ugly, but that's okay, 'cause so are you I'm so ugly, but that's okay, 'cause so are you I'm so ugly, but that's okay, 'cause so are you I'm so ugly, but that's okay, 'cause so are you I'm so ugly, but that's okay, 'cause so are you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0